Monday, July 11, 2005

نه من به نوشی لینک نمی دم

من به مطلب نوشی و جوجه هایش لینک نمی دم
من برخلاف خیلی ها که به طرفداری از نوشی بهش لینک دادن اینکارو نمی کنم
وقتی به صحت چیزی اطمینان ندارم ازش طرفداری نمی کنم
باید حرفهای شوهر نوشی رو هم شنید ، یه طرفه نمیشه قضاوت کرد
نه اینکه بخوام بگم نوشی دروغ میگه نه اما به خودم اجازه نمی دم یه طرفه به قاضی برم
متاسفم نوشی من نمی تونم ندونسته از تو طرفداری کنم
یه چیز این وسط تو کتم نمی ره
آخه یه مادر که این همه به بچه هاش علاقه داره چطور تو اون وضعیت می تونه بشینه وبلاگ آپدیت کنه
با اون همه مشغله فکری و ناراحتی به اینترنت پناه آوردن !!! من نمی دونم چرا نوشی از شوهرش جدا شده دیلیل اصلی اش رو نمی دونم ولی اینو می دونم چه زن چه مرد اگه بخوان بعد از زندگی مشترکشون به دنیای مجازی و چت و وبلاگشون برسن اون زندگی زیاد دووم نمی یاره
یه مادر باید کارای خیلی واجب تری برای تربیت بچه هاش داشته باشه تا آپدیت کردن روزانه وبلاگش! البته
بازم یه طرفه نمیشه قضاوت کرد باید درد دل هر دو طرف رو شنید
با شماهام ، شماهایی که تحقیق نکرده و ندیده سنگ چیزی رو به سینه می زنید که از صحتش مطمئن نیستید
من نوشی رو نمی دونم اما زندگی یه فردی رو که شباهت خیلی زیادی به زندگی نوشی داشته رو از نزدیک دیدم
مادری که به هزار راه متوسل شد تا بچه اش رو به پدرش نده ، زنی که شوهرش به خاطر مشکل اخلاقی زنش ازش جدا شد ، درسته حضانت بچه رو مادرش گرفت ولی متاسفانه یه بچه لاابالی و بی بندوبار رو تحویل جامعه داد
یه پسر 21 ساله که با اجازه مادر دختر میاره خونه و اتاقش پره از مشروبات الکلی واین میشه که حالا در اثر بیماری ایدز داره همون بچه ای رو که با گریه و التماس اجازه حضانت بچه رو از پدرش گرفت از دست میده
من نمی خوام بگم نوشی زن لایقی نیست
نه نوشی خیلی هم لایقه ولی حتی اگه 1درصد هم احتمال بدیم که نوشی مشکل داره حق نداریم یه طرفه قضاوت کنیم و طرفداری از چیزی بکنیم که ازش مطمیین نیستیم
اگه می خواین به نوشی لینک بدین و حمایتش کنین باید برید دادگاه و حرفهای شوهرش رو هم بشنوید در غیر این صورت شما مسئولید در قبال آینده بچه های نوشی ،تک تک شماها، حتی اگه لینک های شماها کاری رو از پیش نبره